Fatebenefratelli San Maurizio C.se

De peste 400 de ani, Ordinul Ospitalier al Fatebenefratelli s-a dedicat celor mai vulnerabile și nevoiașe realități, oferind ospitalitate, promovare a sănătății, însoțire și asistență persoanelor aflate în dificultate.<br><br>Spitalul de reabilitare „Beata Vergine della Consolata” din San Maurizio Canavese este un exemplu în acest sens: o structură care a aparținut provinciei Lombardia-Veneto a Ordinului Spitalului Fatebenefratelli din 1940 și care până în 1999 s-a ocupat de îngrijirea persoanelor cu tulburări mintale. In ultimii ani, însă, a ales să se dedice activității de reabilitare multispecialistă, devenind rapid un punct de referință prestigios.<br><br>Functionalitatea si atentia la detalii au determinat, printre altele, alegerea Vimar in ceea ce priveste sistemul electric: eficienta, caracter practic in utilizare, flexibilitate si estetica in slujba persoanelor aflate in nevoie.<br><br>Două sisteme inteligente instalate în structură, <b>Call-way</b> și <b>By-me</b>, coordonate în designul inconfundabil al seriei Plana declinate într-o varietate de culori în ceea ce privește plăcile: total look alb, portocaliu, cedru, chihlimbar, reflex safir și reflex acvatic.<br><br><b>Call-way</b> este sistemul Vimar dedicat sectorului sănătății, conceput pentru a avea situația mereu sub control și a gestiona toate apelurile: de la cererile de asistență - cărora le este și posibilitatea de a atribui diferite niveluri de prioritate - până la semnalizarea de unde provin, de la intervenția promptă a personalului medical care își indică prezența în cameră până la comunicarea vocală bidirecțională.<br><br>Inima sistemului este modulul de afișare, care afișează toate evenimentele în desfășurare, și terminalul de comunicații, pentru a răspunde la apeluri local sau pentru a efectua orice apeluri de urgență. <b>Call-way</b> facilitează munca medicilor și garantează o atenție constantă pacientului.<br><br>La dispoziția acestora din urmă, pe tăblie au fost instalate butoane special de apel, în timp ce butoane de panica sunt prezente în fiecare baie. În plus, prin modulul de apel vocal, <b>Call-way</b> vă permite să comunicați cu personalul medical, astfel încât să aveți intervenție promptă chiar și de la distanță și să comunicați cu medicii fără a fi nevoie să vă ridicați din pat. Datorita modului de operare online, <b>Call-way</b> este conectat la calculatorul personal prezent in camera medicului si care in acest fel poate centraliza toate informatiile afisate pe display-uri (module si terminale) pentru a supraveghea intregul sistem, memorează evenimente, gestionează prioritățile de apel și comunicarea vocală între camere, între departamente și către dispozitive externe (fixe, pagere etc.).<br><br>A îmbunătăți înseamnă și a inova: sistemul domotic Vimar <b>By-me</b> automatizează diverse sarcini delegate personalului medical și facilitează micile acțiuni zilnice pentru pacient. Datorită <b>By-me</b>, este suficient să apăsați butonul de pornire/oprire pentru a stinge toate luminile din zonele commune. Doar apasati butonul corespunzator pozitionat in camera doctorilor pentru a activa doar o parte din iluminatul pe coridoare in timpul noptii sau pentru a trezi fiecare camera dimineata. Cu <b>By-me</b>, ridicarea și coborârea rulourilor devine extrem de simplă, datorită controlului cu săgeți direcționale pe care fiecare pacient le are instalate lângă fereastra dormitorului său.<br><br>CREDITE: Instalare sistem: Sisteme electrice Caputo Raffaele








Alte proiecte din categorie